Applicatiebeheerder

WIL JIJ MEEWERKEN AAN EEN GEZONDE SAMENLEVING EN WERKEN BIJ ÉÉN VAN DE JONGSTE EN INNOVATIEFSTE ARBODIENSTEN VAN NEDERLAND? START VANDAAG NOG ALS ONZE NIEUWE COLLEGA APPLICATIEBEHEER BIJ VAN CAMPEN CONSULTING (VCC)!

Vacaturekenmerken

28-32

Contactpersoon vacature
Bas Schoof
+31651214990

Deel deze vacature!

Wat doet VCC?

Van Campen Consulting is al ruim 30 jaar een landelijk opererend organisatieadviesbureau. Wij werken samen met onze klanten aan het verhogen van werkplezier bij mensen. De onderwijsconcepten en applicaties die wij hiervoor gebruiken ontwikkelen wij zelf.

Waarom werken bij VCC?

Wij zijn één van de jongste, maar ook innovatiefste arbodiensten van Nederland. Wij bieden jou een veelzijdige en uitdagende baan binnen een groeiende organisatie. Onze gedreven medewerkers werken met passie voor onze klanten en boeken geweldige resultaten in het verhogen van werkplezier op diverse werkplekken in Nederland.

Wat ga je doen?
Door de groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een applicatiebeheerder die zich bezighoudt met het optimaal gebruik maken van AFAS Profit. Daarnaast ondersteun je onze professionals en klanten bij het gebruik van Planningsagenda, Triageplein en Microsoft 365.

Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • Je bent een initiator van vernieuwing en aanjager van verdere implementatie binnen onze organisatie;
  • Je bent verantwoordelijk voor uitgeven en onderhoud van apparatuur;
  • Je bent aanspreekpunt en vraagbaak voor de gebruikers.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een afgeronde (HBO)-opleiding of minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de functie;
  • Je bent proactief, stressbestendig, flexibel en nauwkeurig;
  • Je bent klant- en oplossingsgericht;
  • Je bezit over goede communicatieve vaardigheden;
  • In het kader van ons beleid van sociale veiligheid wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd;
  • Je bent beschikbaar voor 28-32 uur per week.

Wat bieden wij jou?

  • Uitdagende werkomgeving met korte lijnen binnen een snelgroeiende commerciële organisatie;
  • Ruimte voor zowel professionele als persoonlijke ontwikkeling;
  • Beschikking over een telefoon en laptop;
  • Mogelijkheid tot (gedeeltelijk) thuiswerken;
  • Een competitief salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals thuiswerkbudget, pensioenregeling, etc.).

Enthousiast geworden?

Voor verdere vragen kan je contact opnemen met Bas Schoof. Dat kan telefonisch op 06 51 21 49 90 of per mail hr@vancampenconsulting.nl.
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan voor deze functie via onderstaande button.