Office coördinator

WIL JIJ SAMEN MET ONZE COLLEGA’S WERKEN AAN EEN AAN EEN GOED VERLOOP VAN ALLE KANTOORAANGELEGENHEDEN EN ZORG JIJ GRAAG VOOR EEN OPTIMALE WERKOMGEVING VAN ONS KANTOOR IN ZALTBOMMEL? START VANDAAG NOG ALS OFFICE COÖRDINATOR BIJ VAN CAMPEN CONSULTING (VCC)!

Vacaturekenmerken

32

Contactpersoon vacature
Erica de Rooij
+31 64 58 04 211

Deel deze vacature!

Wat doet VCC?

Van Campen Consulting is al ruim 30 jaar een landelijk opererend organisatieadviesbureau. Wij werken samen met onze klanten aan het verhogen van werkplezier bij mensen. De onderwijsconcepten en applicaties die wij hiervoor gebruiken ontwikkelen wij zelf.

Waarom werken bij VCC?

Wij zijn één van de jongste, maar ook innovatiefste arbodiensten van Nederland. Wij bieden jou een veelzijdige en leuke baan binnen een groeiende organisatie. Onze gedreven medewerkers werken met passie voor onze klanten en boeken geweldige resultaten in het verhogen van werkplezier op diverse werkplekken in Nederland. Voor ons kantoor in Zaltbommel zijn we op zoek naar een nieuwe collega.

Wat ga je doen?

Als office coördinator ben je de spin in het web van het kantoor. Je bent klant gericht, sociaal en in staat overzicht en de rust te bewaren. Daarnaast zorg je als coördinator ervoor dat iedereen in zijn of haar kracht kan presteren. Met jouw communicatieve vaardigheden ben je in staat om optimale werksfeer te creëren.

Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • Je bent verantwoordelijk voor een goed verloop van alle kantooraangelegenheden ;
  • Coördineert mee de Trainingsfaciliteiten (opstelling materialen, koffie, thee, eten etc.) en klaarmaken van trainingsmaterialen;
  • Regelen van facilitaire zaken als schoonmaak en werkende kantoorvoorzieningen (koffieapparaat, printers, wifi etc.);
  • Beheer en uitgifte faciliteiten voor medewerkers (sleutels, telefoons, laptops, NS-kaarten etc.);
  • Mede onderhouden Social Media en Website;
  • Onderhouden van de takenlijst en bijspringen waar nodig.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau en aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent proactief, stressbestendig, flexibel en nauwkeurig;
  • Je bent klant- en oplossingsgericht;
  • In het kader van ons beleid van sociale veiligheid wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd;
  • Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.

Wat bieden wij jou?

  • Leuke en dynamische werkomgeving met korte lijnen binnen een snelgroeiende commerciële organisatie;
  • Ruimte voor zowel professionele als persoonlijke ontwikkeling;
  • Beschikking over een telefoon en laptop;
  • Een passend salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring.

Enthousiast geworden?
Voor verdere vragen kan je contact opnemen Erica de Rooij. Dat kan telefonisch op 06-458 04 211 of per mail hr@vancampenconsulting.nl. Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan voor deze functie via onderstaande button.